diumenge, 8 de febrer del 2015

VIDEO: Presa de marques: Desembre 2014 (old footage i un esguinç de turmell per enmig)

Recuperant material videogràfic de fa dos mesos! A finals d'aquest més en faré un altre per actualitzar marques. 
L'oportunisme de l'esguinç de turmell que he tingut per aquestes festes (i per tant el parón d'entrenos que m'ha obligat a fer) ha sigut de campionat (macagun,..!!). Al rependre'ls m'he vist obligat a baixar, en un dels exercicis (bé, no "un", sinó a "el" exercici essencial a l'hora de treballar el salt: l'SQUAT), al pes amb el que vaig començar...(macagun x2..!!) Això m'ha truncat la progressió de pesos que portava (i que potencialment podia fer), PEEEERO, son coses que pasen i que s'han d'assumir (a més, en la resta d'exercicis he anat pujant sense problemes). 

PERO TORNANT AL POST, el video que penjo a continuació és una recopil·lació dels 4 exercicis bàsics que treballo al gimnàs en rangs de força. 

En rangs de força? Que vol dir? Doncs que el número de sèries i repeticions dels exercicis estan enfocats a estimular principalment l'increment de força i no de volum "per sé" del múscul. això no vol dir que no guanyis volum, ja que més volum normalment vol dir més força, sino que no et mous en l'aspectre de repeticions òptim per a que el múscul s'infli, ja que no es la prioritat (ara bé cal afegir, i més en la rutina que faig jo on, al ser enfocada per a principiants dins del món forçut, dona una distribució de sèries i repeticions a mig camí entre les rutines que posen l'èmfasi en la millora de la força i les que posen l'èmfasi en la millora de la hipertrofia, osease del volum), 

#PuteAclaracióComS'haAllargatOsti

SQUAT, DEADLIFT, BENCH PRESS, BARBELL ROW,... aquests son els exercicis bàsics! (s'hi poden afegir algun més o substituir, però aquests són els 4 bàsics que toco jo, inspirat per Stronglift). Pesos lliures (res de guies o cables), que involucrin el màxim de grups musculars a la vegada i que et facin suar la cansalada moure'ls. Aquest és el patró a seguir! 


ORIGINALMENT el vídeo pretenia ser "de consumo personal y propio" per revisar-me i corregir-me els errors tècnics en l'execució dels exercicis, que n'hi ha uns quants (i com no, per provar l'slow motion de la càmara, que fa que tot sigui més pepino del que és).... però amb l'excusa d'aquest blog doncs.... why not! A soltar material! A més a més, serà el que ignauguri l'apartat de "camí a l'esmaixada" ( probablement ho escrigui en anglès, usease Road to the dunk ) al meu canal de youtube! Enfi, com es nota que ara tinc temps! muaha!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada