dilluns, 16 de febrer del 2015

Freestyle XX - Més passió i instint que un altre cosa

Parentesi al "diari de a bordo" del fitness AKA journey to the dunk

COM JA M'HA PASSAT en una part important dels freestyles dansils que porto fets, el pic d'inspiració arriba passades les 2 de la matinada. Aquest cop no el vaig deixar passar, vaig agafar la càmara, em vaig treure la samarreta i vaig deixar que se m'endugués l'adrenalina....

BÉ, NO VA SER BEN BÉ AIXÍ. Originalment tenia pensat fer un video-testeig de diferents combos de waving (fer onejar els braços o el cos en general creant l'efecte òptic d'una onada) per veure com s'apreciava el moviment de la musculatura i les articulacions amb el joc de "llum i ombra" que permet la llum zenital (oooh oooh que sofisticat). Òbviament aquest testeig el volia fer amb música de fons. Meeeec! Em va engoril·lar tant la que vaig posar que en pocs segons ja tenia clar que aquesta era una nit de freestyle i no pas de testejos.

Aqui el resultat:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada